Najčastejšie otázky

Je možné mať objednaný tovar do druhého dňa?
Áno, pokiaľ objednáte do 11:00 a zvolíte prepravnú službu DPD alebo GLS. Odporúčame túto požiadavku napísať do poznámky v objednávke alebo nás telefonicky kontaktovať.

Aké osobné údaje musím vyplniť do objednávky a nemôžu byť zneužité?
Na bezchybné doručenie potrebujeme poznať vaše meno, adresu, telefón a e-mail. Telefónne číslo je nevyhnutné pre doručenie prostredníctvom služieb DPD, Zásielkovňa, Messenger. Vaše údaje slúžia na spoľahlivé a rýchle doručenie tovaru.

Môžem si objednávku osobne expresne vyzdvihnúť ešte dnes?
Áno, po telefonickom dohovore s naším pracovníkom je možné vyzdvihnúť objednávku v pracovné dni od 7:00 do 15:00 priamo zo skladu v Jiřicích. Môžete nás kontaktovať.

Je možné doručenie urýchliť alebo odložiť?
Špeciálne požiadavky prosím uveďte do objednávky alebo nám napíšte e-mail. Radi vám vyjdeme v ústrety.

Čo mám robiť, keď moja zásielka po niekoľkých dňoch stále nedorazila?
Doba doručenia sa môže líšiť v závislosti od destinácie, obvykle sa pohybuje medzi 2 až 4 pracovnými dňami. Pokiaľ uplynuli viac ako 4 pracovné dni od expedície a zásielku ste neobdržali, je možné, že vás prepravca nezastihol alebo sa s vami nemohol spojiť. Pokiaľ ste neboli kontaktovaní prepravnou spoločnosťou, prosím kontaktujte nás. Zásielku vyhľadáme a oznámime vám ďalší postup.

Čo mám robiť, ak v mojej zásielke chýba položka?
Niekedy z dôvodu objemnej objednávky posielame tovar vo viacerých kartónoch. Za viacnásobné doručenie nič neplatíte. Pokiaľ vaša zásielka nie je rozdelená na viac častí a napriek tomu nejaká položka chýba, kontaktujte nás.

Čo mám robiť, keď moja zásielka dorazila poškodená?
Pokiaľ je vaša zásielka poškodená, rozhodne nás kontaktujte a uplatnite reklamáciu. Dohovoríme sa na ďalšom postupe alebo kompenzácii. Napriek našim špeciálnym obalom a kartónom môže k poškodeniu výnimočne dôjsť. Pozrite sa, ako balíme objednávky.

Čo mám robiť, keď mi prišiel poškodený tovar?
Pokiaľ zásielka vykazuje viditeľné známky poškodenia, odmietnite ju prevziať a kontaktujte nás. Pokiaľ ste tovar už prijali, odporúčame nás kontaktovať, aby sme mohli situáciu adekvátne vyriešiť. Aj napriek starostlivému baleniu môže k poškodeniu dôjsť.

Musím objednávať iba prostredníctvom e-shopu?
Nemusíte. Objednávky môžete vykonávať aj e-mailom na adrese info@zGruzinska.sk alebo telefonicky.

Čo mám robiť, keď som objednal tovar cez e-shop, ale neprišlo mi potvrdenie o objednávke?
Pokiaľ ste nedostali potvrdenie objednávky, prosím kontaktujte nás a uistite sa, že vaša objednávka bola správne zaznamenaná. Mohlo dôjsť k technickej chybe.

Čo ak chcem po potvrdení objednávky niečo zmeniť?
V prípade potreby zmeny objednávky nás čo najskôr kontaktujte. Radi vám pomôžeme a dohodneme podrobnosti.

Je možné objednať aj tovar, ktorý nie je vo vašej ponuke?
Pokiaľ máte záujem o tovar, ktorý nie je v našej štandardnej ponuke, prosím kontaktujte nás. Budeme sa snažiť vám vyhovieť.

Môžem nakúpené destiláty použiť na ďalší predaj?
Nie, nie sme registrovaní distribútori liehu a nemáme zloženú kauciu. Destiláty predávame iba na konečnú spotrebu. Toto obmedzenie sa netýka ostatného sortimentu ako vína, malinovky, sladkosti, korenia a omáčky.